Sunday 17 July 2011

~ Jagung Rebus & Jambu Batu ~

yang mana satu, pilihan perut..jagung rebus atau jambu batu..hehe..takda pilihan pun, saya beli dua-dua ja..tapi jambunya ngak abis di makan..yang abis di makannya si jagung rebus..
jambu batu
jagung rebus yang sungguh enak..

harga jagung ni 1.50 satu..dorang sapu planta+garam di permukaan jagung tu..biasa saya akan beli jagung ni time nak balik rumah dah..so, sampai kat rumah dah sejuk..tak terasa planta dan garam nya..tapi semalam, saya makan time panas2 lagi..sedappppnya...
haha..no komen..
perasan tak sesuatu kat gambar ni?
mesti korang semua tak perasaan..saya pun tak perasan juga time ambil gambar ni..main snap ja..saya suka tengok budak yang pakai baju biru tu..seronok dia dapat main kat pantai..
ni mama budak baju biru tu..perasan tak?
tak perasan lagi kan..time ni senyum sorang2 ja saya tengok kerenah budak2 ni..lari sana, lari sini..mumy dorang pun berkejar2 panggil dorang balik..terhibur sangat tengok..tiba-tiba budak baju biru tu lari ke arah saya..mumy dia pun terpaksala kejar dia kan..skali tengok mumy dia, aik, macam kenal ja budak2 n mumy dorang ni..rupa2nya, ex-classmate sekolah rendah dulu..15 tahun tak jumpa..mula-mula segan juga nak tegur..mana tau, salah orang kan..tapi, memang  tak salah orang pun..nasib baik dah add dia kat facebook..so, boleh ingat mcm mana rupa dia kan..kalau tidak, memang tidak kenal lah tu..

helicopter..haha
sebelum ke tanjung aru, saya menonton movie ni dulu, alone..huhu..boleh tahan lah movie nie..yang bestnya, penonton siap tepuk2 tangan lagi..memang lawak lah..actuallykan, saya tidak tengok pun yang part 1 punya..nasib baik boleh faham juga tu cerita..comel2 anak harry potter..hehe..
Pencarian Model Tudung Faraheen (Final)
Para Model..ada 12 finalis..
2 keping gambar ni di ambil sementara menunggu pukul 2..sempatlah tengok..cantik-cantik tudung dorang pakai..finalis pun, suma cantik-cantik..tapi tak sempat tengok siapa pemenangnya..


1 comment: