Thursday 18 August 2011

Jom balik kampung..


bila tengok gambar ni, teringin sangat nak terjun dalam sungai ni..nampak saja lebar dan panjang..tapi sebenarnya sungai ni tak dalam pun. boleh menyeberang jer dari seberang ke seberang..bukan naik perahu, tapi jalan dalam sungai tu jer.. jangan risau yer, takder boya lah..boleh menyeberang dengan selamatnya..

yeaaaa....esok balik lawas lagi..seronotnya..dulu saya selalu balik hari sabtu,awal-awal pagi dah gerak. Sekarang ni saya balik hari jumaat,lepas kerja..Sebenarnya,risau juga lah balik malam-malam and sorang2 pula tu.

yang paling risau kalau kereta buat hal tgh2 jalan. Lagi satu, kadang-kadang seram juga balik sorang2 ni. Kalau  sepanjang jalan tu ada street light xpa lah juga..Dan, time driving sorang2 tu lah juga, segala cerita hantu yang pernah di dengar dan di baca, sumanya dapat ingat balik. Kadang-kadang siap imagine lagi.. hoho..


Syukurlah, selama ni dapat tiba dengan selamatnya juga di lawas. Pada kawan-kawan yang lain, terutamanya yang gegirl, anda tidak digalakkan memandu sorang-sorang pada waktu malam. Kalau boleh, carilah teman k..Kalau terpaksa juga, sediakan segala alat-alat yang boleh digunakan untuk digunakan pada waktu kecemasan.

Haa, pastikan telefon tu full betrinya, ada kreditnya, pastikan no2 penting juga sudah di save dlm tepon anda.

Selamat berhujung minggu semua, walaupun kenyataannya, esok adalah hari jumaat..Lambatnya sabtu ni..

No comments:

Post a Comment