Sunday 9 October 2011

~ Birthdayyyyy ~

yaaa..happy belated birthday to my sister. 

23.09.2011
Happy Birthday Debora

Kita just celebrate simple2 jer..beli kek, sing the birthday song, potong kek & makan kek..
Yang penting hati mesti gumbira..
kazen ku yang 'perasan'..haha..
kalau birth date nya sama or sama bulan dengan bora, tak apa lah juga.
sorang bulan Mac dan sorang lagi bulan September..
apa-apapun, layan jer lah perangai budak kecik ni, tapi kan, tarikh lahir dia cantik tau..03.03.03..

me, mumy, bora & dady
see...simple jer kan..hehe

bora, sis, vanessa @ ayang..

kek tak habis pun malam tu, masih kenyang sebab sebelum tu kitaorang makan buan durian..

Saya masih ingat lagi, waktu Bora dilahirkan. Ada orang cakap muka dia macam muka saya. Haha..Tapi sekarang ni, muka dia lebih mirip muka kakak sulung dia. Waktu kecil, dia memang comel sangat2. Saya suka peluk dia kalau masa tidur. Tapi bila dah masuk darjah 6, dia marah bila saya peluk dia..haha..ya lah, orang dah besar kan.. Sekarang dia dah masuk 19 tahun. Macam tak percaya yang adik saya yang comel dulu, dah besar dah dewasa dah.. Dulu, kita yang besar ni yang nasihat2kan dia macam-macam benda. Tapi sekarang, kita dah boleh kongsi macam-macam idea, macam-macam cerita..Dan, saya juga banyak belajar banyak perkara dari dia.


A sister's love is special
in oh so many ways
Now miles stretch between us
and minutes turn to days.
We've shared so much as children
the tears, the joys, the pain
A lifetime spent together
those memories remain.
In times gone by we've pondered
the paths our lives have taken
Knowing that in spite of this
our sister love unshaken.
A sister's love is special
in ways that are unspoken
Still that binding force exists
our sister love unbroken.



No comments:

Post a Comment