Tuesday 2 August 2011

~ KEK COKLAT KUKUS ~

Dari dulu lagi saya memang nak try buat kek coklat ni. banyak kali dah ambil resepi kek ni dari internet. tapi tak ada masa nak buat. actually, ini adalah percubaan kedua buat kek ni. saya betul-betul kagum lah dengan orang yang pandai masak. Tak kira lah masak makanan, buat kek, minuman. Memang hebat lah dorang ni. Kalau saya, memang awal-awal dah surrender kalau bab masak-memasak ni. Kek ni pun, bukan saya yang buat, tapi kakak saya..hehehe..saya tolong gaul-gaul jaa. First trial, memang saya yang buat. Kakak pula jadi pemerhati. Semangat gilerr buat kek tu. Dah siap bancuh suma, saya pergilah kukus kek tersebut. Cukup sejam, saya keluarkan lah kek tadi tu. Skali tengok, teda pun rupa kek coklatnya..hancur berkecai hatiku..haha..last2, terpaksa suruh kakak buat lagi..Nasib baik jadi..Kek ni, saya x buat toppingnya. malas..haha..tapi memang sedap lah..



len kali nak try buat cheese cake pula..

No comments:

Post a Comment