Wednesday 3 August 2011

~longgggggg time agoooo..~

Ini adalah antara harta karun yang masih lagi berada dalam simpanan. Yang menariknya, bukan saya yang kumpul dan simpan semua ni tau. Saya tak rajin nak simpan pas-pas pelajar ni. Semua ni saya jumpa dalam purse my mom. Mummy memang rajin sangat simpan benda-benda macam ni. Sungguh cekedingnya saya dulu.Gambar pertama pas pelajar tahn 2001,masa tu tingkatan 4, tapi gambar tu masa umur 14 thn kalau x silap. Gambar ketiga tu time kat KML. Dah mula mengembang dah. Bila dah start mengembang, memang susah sangat nak bagi badan ni kempis balik. Kalau yang rajin bersenam tu, memang baguslah. Masalahnya ialah orang yang malasss sangat nak sesais. Contoh terdekat, saya sendiri. Kalau bab bersukan, bersenam ni, saya memang liat sikit. Tapi,dulu masa kat matrik,hampir setiap petang saya bersama seorang kawan ni main badminton. Sungguh seronok.heee.. Bila dah di UMP, memang payah sangat nak bersukan. Ya lah, kuliah pun kadang-kadang sampai petang. Bila balik hostel dah penat dah. Jadi, bila dah penat, senanglah buat alasan tak nak bersukan..hehe..Ada satu kali tu, saya dengan roomate pergi main badminton. Mungkin di sebabkan terrrrlalu lama tidak bersukan, dan tidak melakukan warm-up sebelum bermain, bila dah berhenti bermain, entah tiba-tiba rasa nak pitam pula. Nasib baik sorang kawan tu perasan, then dia suruh mencakung. Nasib baik lah tak terus rebah kat situ. Dahlah time tu, ada lecturer main dengan kita orang. Kalau lecturer perempuan, tak pa lah juga..Nasib baik selamat juga time tu..

-aiii...bila lah nak kurus balik ni?huhu

No comments:

Post a Comment