Friday 12 October 2012

Herbalife

woww..herbalife..Bilalah dapat beli produk herbalife nie. Mahal yang teramat sangat. Actually lama dah dengar keberkesanan produk nie. Dan dah lama juga dah menyimpan niat untuk beli produk nie. 

Semalam, ada kawan dari Kuching datang. Kebetulan dia nie pun pengedar produk nie. So, ada peluang keemasan untuk bertanyakan banyak soalan kepada dia. 

Dan, semalam juga saya dapat peluang untuk menimbang berat badan. Keputusannya adalah amat mengejutkan..62.4kg..huhuhu..sedih..berat ideal untuk saya ialah 40kg. Tu berat time sekolah menengah tu. huhu..ingatkan 50kg memang berat yg sesuai untuk saya, tetapi terover 10kg pula.

Jadi, memandangkan tak ada bajet untuk beli produk HL setakat nie, saya just register sebagai member jer lah malam tadi. So, hujung tahun nie, boleh beli HL dengan 25% less..Buat sementara waktu nie, nampaknya terpaksalah teruskan dengan diet tanpa nasi. huhuhu...





bestnya kalau ada orang sponsor HL untuk saya..untuk satu bulan jer..huhu



No comments:

Post a Comment